(Android) Art of Conquest: Dark Horizon kodar många pärlor
Feb 8, 2022 2:35:48 GMT -5
Post by chronkarotese on Feb 8, 2022 2:35:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många pärlor ▞▞▞
▞▞▞ Art of Conquest: Dark Horizon 2022 version ▞▞▞
Konceptet med spelet är bra. Den vanliga erövringen av städer och att få allierade. Jag började njuta av det och fick till och med vänner. Jag började också googla information hur saker fungerar och allt det där, det har en rättvis och balans antar jag. Det är bara det att jag nyligen fortsätter att släpa, vilket är riktigt irriterande. Det har släpat efter sedan jag började spela men det fortsätter att göra det nyligen, så jag avinstallerade det. Det kunde ha varit ett bra spel.
Art of Conquest: Dark Horizon የሚና ጨዋታዎች zqu
Varför kopplar chattsystemet ALLTID ihop?... fixa det plz och snabbt
kul om du är dvärgar. andra raser fortfarande svaga
Jag gillar det här spelet. Det är väldigt komplext och har massor av uppgraderingar för trupper och byggnader, men det enda jag hatar oss är missmatchen i utmanande. Jag utmanas köp fiender som är 3 gånger starkare än mig. Jag skulle vilja att du ändra detta
Dragon Mania Legends Симулационни pvnc
Grymt bh och underhållande
Av all lön för att vinna spel jag har spelat, och jag har spelat mycket, är detta det värsta om du inte spenderar mest. 200$+ under de första 3 dagarna och jag var inte ens 1/2 av kraften hos de främre löparna och dess inställning, speciellt för att betona att om du inte är i toppen av kraftrankingen kan du lika gärna vara sist så om din inte redo att blåsa stora summor pengar, njut av att vara slagsäcken för dem som inte har något hopp om uppskov.
Lite instabil, laggig som fan på världskartan, kraschar ofta under färd. Stor potential dock, påminner mig om HoM&M
Kom hit från en annons, inget som annonsen, spelet verkar skräp. *Redigering: annonsen är från ett helt annat spel! (Facebook-annons) Ändrade från 1 stjärna till 2 stjärnor baserat på kommunikation om mitt betyg
Jag höjer mitt betyg från 1* till 3* eftersom det verkar som att support fixade fördröjningsproblemet, men det är nödvändigt att använda minst 8gb ram för att fungera smidigt. Klyftan mellan f2p- och p2w-element minskar inte över tiden utan de tar med p2w-element så ofta. Sammantaget är jag glad över att fixa eftersläpning och höja mitt betyg av den anledningen. Hoppas jag kan ändra ytterligare höja betyg i framtiden.
vi behöver ett alternativ (om du återställer en hjälte flyttas dess erfarenhet till objekt för att använda den för andra hjältar eftersom vi börjar med några hjältar och när vi blir starka behöver vi inte dessa hjältar och behöver uppgradera de andra) tack .. ❤️❤️
mycket underhållande bara välj en server som passar dig. Det finns fortfarande många outforskade strategier och många obesvarade frågor som får mig att spela, prova nya saker, nya strategier. Det enda spelet som får mig att komma tillbaka, väldigt socialt, drakar är fantastiska, lätta att navigera i spelet, det är inte alltför påträngande på din tid men samtidigt kan du spendera timmar i spelet. Händelser är också bra, totalt sett bästa strategispel 5stars. Jag provade dem alla.
Bästa spelet nånsin = Bästa spelet någonsin
Riktigt grymt spel! Det kan gå timmar innan du inser att du inte har gjort något annat än att spela det här spelet! Riktigt coolt, grabbar, tack för att du lägger ut det här! Jag önskar att det skulle finnas fler stridseffekter, men är fortfarande bara i början så det är okej!
Spelet är ganska bra, och de har lagt till händelser vilket är trevligt. Men det verkar som om varannan patch lägger till fler sätt att betala för att vinna. Liliths svar på min recension är i bästa fall skrattretande. Varje "utvecklingsväg" de lägger till kan maxas med kontanter, och de staplas alla. Detta innebär att varje gång de lägger till en i spelet blir det ännu mer obalanserat. Och de insisterar fortfarande på att svara på p2w-anklagelser genom att hävda att spelet är "balanserat". Färska spelare kan besegra veteraner med pengar.
Kreativt spel
Spelet är minst sagt intressant. Att göra poäng är dock inte så enkelt. Personalen är fantastisk, 5/5. Spelet är anständigt, 3,5/5, +/- den halva poängen beroende på vad du får mest av spelet. Det är en liten nisch, även för sin genre. Priserna på mikrotransaktioner är uppblåsta. 1/5 är att vara generös. Community, spelarna du oundvikligen kommer att spela med, 1/5 om du inte är kines. Nej, jag försöker inte vara rasistisk här, det finns bara en så stor serverbias från spelens tidiga dagar. Alla andra går bara
Bästa spelet som någonsin existerat! Allt jag har att säga. Detta är det mest perfekta spelet någonsin, och är det fortfarande! Det här var mitt "barndomsspel". Kommer spela det till denna dag. Jag rekommenderar till andra att, om du inte har spelat det här spelet ännu. Bara ladda ner det. Du kommer INTE ångra dig! 100 stjärnor av 10. Jag skulle vilja se vilka andra saker de kan göra med det här spelet. Visst släpar det här spelet lite men du kommer att spela det här sköna spelet om nolltid. Fortsätt så utvecklare!
Fantastiskt spel fick tillbaka det efter ett tag och är fortfarande legendariskt, bara en sak också. Vid en tanke tillbaka när jag började sluta spela spelet ville den här spelaren för PvP mig och jag ville inte förlora troféer för jag var så nära också får loch fraktionen, så jag PvP spelaren förlorar men sedan får jag stötar ner 2 led. bara en liten historia att berätta
Spelet är bra, konceptet är bra, men gemenskapen är rent skräp. Edit: Det är brist på kommunikation överallt. Det roliga med att spela dina spel finns i gemenskapen, som de som RoK och AFK Arena har. Här inne pratar folk sällan, och valarna har fullständig dominans över andra. Edit 2: Jag uppskattar din tid och ansträngningar för att lösa denna situation. Jag kommer att fortsätta att stödja ditt spel så gott jag kan.
Bra spel
Det var bh
Ok först och främst älskar jag verkligen det här spelet, det här är den typ av spel jag letat efter och jag har verkligen roligt att spela det. Det enda dåliga jag inte gillade med det här spelet är pay to win-konceptet och det är verkligen frustrerande och ibland får det mig att känna mig omotiverad eftersom jag en annan spelare bara blir starkare genom att betala och köpa saker, jag rekommenderar att du kan lägga till en server där du kan inte köpa med pengar så det är bara ren skicklighet och strategier. Det var allt och jag älskar spelet.
Utmärkt Gane-grafikhändelser stil alla episka utom 2 saker 1. Måste radera e-post 1 och 1 behöver radera alla knapp snälla och nummer 2. Vänligen gör det så att du kan rita vägar eller kunna zooma ut medan du strövar runt i rikena tack
Mycket bra spel med hänsyn till sin genre. Men en stor kritik jag vill framföra är den tydliga bristen på dedikerade engelsktalande servrar. På en sidonotering kommer spelet att göras mycket enklare, men det är samma sak med alla spel som erbjuder valuta i spelet för riktiga pengar.
Spelet fryser hela tiden och låser min telefon
Ser inte alls ut som reklam! Det är ett brott ska ni bara veta
Jag gillar det, åtminstone stridsfunktionerna där jag kan organisera och ställa in min armé, men resten av spelet är bara konstigt, det är svårt att förstå, som drakfunktionen varför är det så, även storleken på mh army Det är heller ingen mening jag gillar över 300 bågskyttar 60 av dem är inställda i försvar och jag får bara 80 eller 90 att attackera med, vart tog resten vägen, jag vet att jag måste göra några uppgraderingar till vissa saker, men ändå VARFÖR .
Jag kan inte komma in säger bara inget internet och jag har internet men jag vill verkligen spela det här spelet
Jag var verkligen orättvis med min recension bara för att jag inte fick kodning och åtgärder så jag gav en usel snål stjärna. I dag efter att ha sett annonserna gick jag tillbaka till den och inte bara var de artiga när de svarade på min kommentar, de var verkligen höll mitt spel fullt av presenter och belöningar för de få åtgärderna. Jag måste säga att spelet är fantastiskt och utvecklarna ännu mer! Fantastisk grafik, enastående åtgärder! Bra jobbat killar!!!😊👍🌻🌼🌸🌹
Jag har inga ord att säga att det här spelet är ett av mina mest favoritspel, jag hade aldrig spelat ett liknande spel. Jag ville bara be ägaren kan du snälla lägga till några nya hjältar i spelet. det kommer att bli mer bra. du kan ha en sjöhjälte med vattenkraft som har två kort med två krafter som kastar vatten Strom och några havsdjur kommer ut från andra sidan kort och deras är en till hjälte i åtanke som borde vara en utomjording. Om du gillar min idé hoppas jag att vi skulle få mer execting hjälte.
Hej sir, vi skulle vilja informera dig om att spelet inte fungerar som det ska. Jag har en stabil internetanslutning men när jag öppnar spelet stannar laddningen vid någon del och säger att spelet inte kan ansluta till internet. Så kontrollera problemet och lös det.
fett bh spel
Supporten svarar inte Chatten fungerar inte, belöningar från taktikskolan fungerar inte.
Sammantaget en 3 🌟 🎮. Lillith doserar ett bra jobb med att uppdatera spelet. Det finns substans för att du ska kunna logga in igen till sent spel efter att du märker att spelet handlar om hur många hjältar du äger och inte strategi i trupper. Hjälten måste vara mindre kraftfull för att verkligen kalla detta en strategi 🎮 3 🌟
Art of Conquest: Dark Horizon 롤플레잉 vit
utvecklare fixar inte detta spelfel... plötsligt körs inte spelaren i det här spelet... om spelaren börjar springa, misslyckades det på något sätt och går tillbaka till startpunkten... mycket dåligt...
Inte så roligt när alla som spelar skriver på kinesiska eller vad det kan vara för språk... Och när man blir attackerad, utmanad på duell förlorar hjältarna liv om man inte accepterar, och accepterar man förlorar man stort eftersom motståndaren alltid är extremt mycket bättre .
Jag kan de flesta gånger inte logga in. Nu vet du varför det står kontrollera din internetanslutning men jag använder andra appar bra. Jag har startat om och allt. Vänligen fixa detta bakdörrsproblem. Jag har lagt mycket pengar på det
Det är så svårt att byta ras. Du måste flytta ut från huvudstaden för att byta ras. Det enda sättet att göra det är att gå med somomes fraktion och om de sparkar ut dig nedgraderar du. Dor exempel jag gick med i en fraktion och flyttade jag ändrade min ras till odöd sedan blir jag utsparkad och flyttade tillbaka till dvärg så jag var tvungen att höja min huvudbyggnad för att komma till det loppet och om jag vill byta måste jag vänta några dagar bara för att uppgradera den. Det måste finnas ett alternativ för att kunna flytta ut och ha en egen fraktion eller något